64 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP207437
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1293100800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40720320
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04213141362102
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2590
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1293101600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: HEL6PT009107161
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333330
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1293101500
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP206725
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80052
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0487150101310
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451WS2537
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AUT150108010
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82173
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie OPEL FRONTERA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie OPEL FRONTERA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie OPEL FRONTERA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.