43 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830080
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP207437
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873080
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1293100800
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1293101600
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV40720320
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY6148210003
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1293100500
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510210231
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: CALWS2588
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82077
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0510210123
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873235
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04216148100000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04216148990038
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03540281002169
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0487150071710
Dostawa na środę, 3 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie OPEL FRONTERA B kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie OPEL FRONTERA B nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie OPEL FRONTERA B są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.