23 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0396TS10416
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80129
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV46720067
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82187
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82242E
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333810
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV46720066
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2694
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA33102488
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10458
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080047
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873341
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL6PT009309471
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210416
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS3019
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS3081
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL6PT013113221
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830341
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830337
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873337
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie RENAULT FLUENCE kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT FLUENCE nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT FLUENCE są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.