40 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040101569
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009107241
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2674
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040118650
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA99901569
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040134762
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0487150012710
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV10990024
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2521
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1193200600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873101
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82038
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2580
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82037
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1193100800
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV15992007
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2576
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AUT150020310
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479100683
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP102677
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie VW GOLF I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie VW GOLF I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie VW GOLF I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.