Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do VW GOLF I

46 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 69.5, Ciężar [kg]: 0.021, Gwint zewn. [mm]: M30 x 2,5, Kolor: czarny, Materiał: ...
14,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 148, 1000, Zakres temperatury [°C]: 25, 80, Kolor: czarny, Specyfikacje asortyme...
33,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 69.5, Ciężar [kg]: 0.021, Gwint zewn. [mm]: M30 x 2,5, Kolor: czarny, Materiał: ...
15,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.015, Kolor: niebieski, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
25,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5
23,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Punkt włączania [°C]: 55, 65, Ilość połączeń: 2, Oznaczenie koloru: cze...
21,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1, Rozmiar klucza: 13, Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Rodzaj czujnika:...
29,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1.0
35,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Punkt włączania [°C]: 30, Ilość połączeń: 2, Oznaczenie koloru: czerwony
18,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Zakres temperatury od [°C]: 0, Zakres temperatury do [°C]: 125
17,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2, Kolor obudowy: czerwony
17,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
ID wykonania wtyczki: 2-polig, Punkt włączania [°C]: 55, 65, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupe...
22,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 69.5, Ciężar [kg]: 0.021, Wymagana ilość: 1, Gwint zewn. [mm]: M30 x 2,5, Kolor...
13,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
15,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
12,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
13,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 1, Materiał: tworzywo sztuczne, Rozmiar klucza: 32, Ilość połączeń: 2, Masa ...
17,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1.0
21,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: At thermostat house, Kolor: niebieski, Ilość biegunów: 2
17,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – VW GOLF I

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie VW GOLF I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie VW GOLF I – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie VW GOLF I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

VW GOLF I – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie VW GOLF I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.