71 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
8,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
9,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
29,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 148
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
23,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 177
25,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 48
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
14,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210004
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
58,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 112
Rozwiń więcej danych
20,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053324
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
27,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
28,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
28,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053313
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
26,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053315
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211527501
12,35
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
12,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Masa [g]: 150
23,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420470
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
29,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
29,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114306000
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
21,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
21,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.