69 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040112409
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040118766
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GOE5032442410
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040112428
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510180166
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1119606800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0487160041510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042232918766
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET4010146
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GAT053315
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: GAT3642
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0487160041210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GAT3641
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040112407
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AUT160043610
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VAIV100055
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VAIV100492
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MCA02110
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SASSWH6781
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1114302200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.