74 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
11,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
29,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606800
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
9,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487160041510
17,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
17,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 46
21,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 48
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
14,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 278
31,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479100215
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
16,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420470
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
29,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
29,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,14
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
26,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
20,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114305200
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
25,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
25,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210011
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
15,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Masa [g]: 40
Rozwiń więcej danych
13,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
13,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1191210048
Długość [mm]: 130
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
13,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1191210040
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy oleju
16,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.