77 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,86
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
9,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,37
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
9,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,58
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
12,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,74
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
9,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606800
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,33
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
9,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
29,93
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
29,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA053028002
Strona zabudowy: Od silnika do przelewu
19,13
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
19,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1191210048
Długość [mm]: 130
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
14,48
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
14,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 48
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
15,09
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
15,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
16,52
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
16,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210077
Strona zabudowy: Na dole
22,86
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
22,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,03
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
38,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,86
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
26,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210064
Długość [mm]: 300
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
20,87
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
20,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT160043610
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy oleju
14,93
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
14,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
21,80
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
21,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 177
26,16
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
26,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT050068
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,23
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
25,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zestaw pełny: 1
10,93
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
10,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.