76 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,17
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
9,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
13,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
29,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ93160080701
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
7,83
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
7,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1191210040
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy oleju
17,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114306000
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
22,85
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
22,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114309800
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
27,69
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
27,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 19
10,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479102570
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
29,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT050068
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,53
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
26,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII212
61,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT160043610
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy oleju
14,95
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
14,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 48
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
14,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180100
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
18,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180102
Długość [mm]: 300
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
18,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 112
Rozwiń więcej danych
20,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.