Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
80 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,15
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
8,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
11,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,96
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
12,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
9,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042232918766
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
8,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487160041510
17,26
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
17,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.17
Masa [g]: 170
29,37
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
29,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210163
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
65,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
65,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487160041210
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
16,56
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
16,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210077
Strona zabudowy: Na dole
22,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
22,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479102570
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
25,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
25,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATVFII14
70,06
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
70,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,85
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
25,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,72
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
25,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,41
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
25,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210042
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
22,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
22,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479103835
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
25,06
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
25,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1191210040
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy oleju
16,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210004
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
58,62
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.