29 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009309331
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042230929318
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479109896
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040129318
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479116269
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830278
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1193102700
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873278
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP622256
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYECTVW002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS3071
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82128
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0451WS2607
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP622252
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873355
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0401104172
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYECTVW001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080055
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYECTVW000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS3070
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie VW GOLF VII kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie VW GOLF VII nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie VW GOLF VII są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.