34 produktów
Wybierz auto
Nr art: GAT052545
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB174415
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP118620
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SAS3406459
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR332740
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX180921
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MCA99298
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VAIV105535
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GAT052700
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP118506
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB172256
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB179893
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA33100257
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FEB171425
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GAT054071
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GAT052864
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA33102188
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF VII ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF VII to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.