79 produktów
Wybierz auto
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052545
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
34,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
107,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010446
Dla numeru oe: N90760601
Kształt: Element w kształcie t
Rozwiń więcej danych
22,33
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
22,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054487
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
263,61
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
263,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT054644
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
172,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211869701
Materiał: Żelazo
79,86
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
79,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221774001
Materiał: Guma
57,27
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
57,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221774201
Materiał: Guma
38,98
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
38,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
153,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA50626
20,17
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
20,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221774301
Materiał: Guma
43,80
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
43,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Wersja: Collegamento, tubazione rigida
36,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
239,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221771901
82,71
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
82,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221774501
Materiał: Guma
17,45
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
17,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010268
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
Rozwiń więcej danych
23,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
104,79
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
104,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF VII ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF VII to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.