75 produktów
Wybierz auto
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,29
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
16,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
24,07
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
24,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052545
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
38,93
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
38,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010271
Dla numeru oe: 5q0121619a
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
30,93
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
30,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421547
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez obejmy przewodu elastycznego
Rozwiń więcej danych
202,01
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
202,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010441
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
151,03
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
151,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421589
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
171,06
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
171,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421747
Dla numeru oe: 5q0 122 051 ar
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Rozwiń więcej danych
186,04
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
186,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010533
Materiał: Tworzywo sztuczne
103,82
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
103,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421596
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
78,65
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
78,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,44
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010507
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego
41,20
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
41,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,85
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
74,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120145
Strona zabudowy: Z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
66,51
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
66,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
106,62
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
106,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211828401
Materiał: Tworzywo sztuczne
55,22
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
55,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211869201
Materiał: Żelazo
93,23
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
93,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221771901
91,67
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
91,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221773901
Materiał: Guma
53,09
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
53,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221774001
Materiał: Guma
63,18
zł/szt.
Kraków: wt. 16.12
U ciebie: wt. 16.12
63,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF VII ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF VII to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.