7 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 2
Średnica obudowy [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
47,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 20 mm
21,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
21,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1338a7
20,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
20,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Średnica obudowy [mm]: 20
Rozwiń więcej danych
47,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
47,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Kolor: Zielony
Rozwiń więcej danych
36,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
36,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
20,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Zielony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
31,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo II. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.
Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.
Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo II. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.