66 produktów
Wybierz auto
04703400072
Dla numeru oe: 1307sy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
31,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400052
Dla numeru oe: 6466ck
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
69,70
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 40
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
32,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
172,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400011
Dla numeru oe: 6466f7
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
51,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 299
37,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61476
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 77
Wersja: Tubo intercoole
18,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Masa [g]: 397
Rozwiń więcej danych
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
51,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400075
Dla numeru oe: 1343cq
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
32,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
32,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400081
Dla numeru oe: 1343ke
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
30,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
30,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420262
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
70,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 531
159,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400236
Dla numeru oe: 6466gk
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy nagrzewnicy
75,38
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
75,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61673
Dla numeru oe: 1351re
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
30,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 157
26,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351ng
58,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN BERLINGO Berlingo II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.