71 produktów
Wybierz auto
04703400072
Dla numeru oe: 1307sy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
31,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
31,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
33,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
15,87
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
15,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.303
Masa [g]: 303
46,33
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
46,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Masa [g]: 397
Rozwiń więcej danych
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010167
56,18
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
56,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010554
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
83,66
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
83,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421558
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Sekcja: Częsć dolna
39,38
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
39,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85281
Materiał: Tworzywo sztuczne
87,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
87,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80163
Materiał: Tworzywo sztuczne
34,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
34,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420262
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,01
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010347
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
39,67
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
39,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
53,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
53,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400261
Dla numeru oe: 135251
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
74,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
74,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
162,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
162,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054136
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
42,84
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
42,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054081
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
47,27
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
47,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052556
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
23,57
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
23,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052626
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
41,12
zł/szt.
Kraków: czw. 11.12
U ciebie: czw. 11.12
41,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.38
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Rozwiń więcej danych
152,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.12
152,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN BERLINGO Berlingo II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.