9 produktów
Wybierz auto
JPG1414500400
Temperatura otwarcia [°c]: 70
82,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
82,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20990177
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
112,61
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
112,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20992101
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
805,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
805,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMBM031
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów
69,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710014
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
143,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
143,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
77,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
393,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
393,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV20991302
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
148,48
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
148,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710159
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
65,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
65,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.