8 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM7710014
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
150,21
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
150,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33110415
Ciężar [kg]: 1.64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przełącznikiem temperatury
669,17
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
669,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV20990177
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
121,34
zł/szt.
Kraków: czw. 28.08
U ciebie: czw. 28.08
121,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20991302
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
157,86
zł/szt.
Kraków: czw. 28.08
U ciebie: czw. 28.08
157,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
80,03
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
80,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710159
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
69,65
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
69,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1414500400
Temperatura otwarcia [°c]: 70
84,43
zł/szt.
Kraków: wt. 26.08
U ciebie: wt. 26.08
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM031
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów
69,85
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
69,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.