Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do BMW X6 E71/E72

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa termostatu KAMOKA 7710003

Temperatura otwarcia [°c]: 103

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

156,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

156,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu JP GROUP 1414500400

Temperatura otwarcia [°c]: 70

83,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

83,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu VEMO V20-99-1304

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

162,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

162,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710014

Temperatura otwarcia [°c]: 97

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu VEMO V20-99-2101

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Ilość otworów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

820,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

820,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90817

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

77,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

77,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710159

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Średnica [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

78,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu MAXGEAR 67-0120

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu TOPRAN 503 138

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu VEMO V20-99-0177

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,61

zł/szt.

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

112,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E71/E72

Obudowa termostatu do samochodu BMW X6 E71/E72

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW X6 E71/E72 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie BMW X6 E71/E72

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.