8 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 328
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
144,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
144,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33110415
Ciężar [kg]: 1.64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przełącznikiem temperatury
656,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
656,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479501879
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
64,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
64,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710014
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
150,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
150,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710005
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
96,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
96,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010162
92,04
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
92,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710009
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
101,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
101,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710033
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
121,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
121,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW Z4 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.