7 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 218
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
120,72
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
120,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479501879
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Materiał obudowy: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
72,05
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
72,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 328
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
143,52
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
143,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710005
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
95,52
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
95,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710009
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
100,63
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
100,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710014
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
148,76
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
148,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010162
91,16
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
91,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW Z4 E85 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.