Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
141,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
141,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
41,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
41,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03790
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
53,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
53,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723353
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
271,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
271,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT58012
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
110,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
110,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710108
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Średnica [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
30,28
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
30,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723161
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
116,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
116,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0090250003
Temperatura otwarcia [°c]: 86
77,88
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
77,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723158
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
94,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 518
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
237,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
237,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710206
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
101,04
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
101,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,84
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
85,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710233
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,17
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
86,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710198
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,42
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
80,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710196
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
105,41
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
105,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479723355
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
84,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN C5 III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.