9 produktów
Wybierz auto
MAX180727
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58190
Strona zabudowy: Głowica cylindra, od strony czołowej
Materiał: Tworzywo sztuczne
19,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710263
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
94,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
70,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180706
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem
73,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710267
Temperatura otwarcia [°c]: 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
66,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
66,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010285
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
371,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
371,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA03796
Ciężar [kg]: 0.31
Masa [g]: 310
104,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
104,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
111,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie CITROËN JUMPER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.