7 produktów
Wybierz auto
KAM7710268
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
70,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP208380
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
78,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03852
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
95,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
64,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710191
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość [mm]: 9.5
Rozwiń więcej danych
46,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710231
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
78,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710184
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
48,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT PANDA III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.