5 produktów
Wybierz auto
KAM7710268
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
66,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3314500400
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
83,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
83,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710231
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
74,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710191
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość [mm]: 9.5
Rozwiń więcej danych
44,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710184
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT PANDA III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.