7 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM7710268
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
60,98
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
60,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP208380
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
77,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710231
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
76,83
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
76,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3314500400
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
84,16
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
84,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710191
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość [mm]: 9.5
Rozwiń więcej danych
40,67
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
40,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
67,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710184
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
50,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT PANDA III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.