Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
60 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
91,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
167,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
112,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
110,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
83,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
86,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
64,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
64,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
105,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
105,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
74,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
133,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
111,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
124,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
114,56
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
114,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
70,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
70,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
86,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Dla zintegrowanej obudowy
Rozwiń więcej danych
61,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
62,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
185,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
90,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
90,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu FIAT PANDA III zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie FIAT PANDA III nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu FIAT PANDA III. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.