7 produktów
Wybierz auto
Producenci
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
145,69
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
145,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
98,18
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
98,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
54,26
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
54,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
22,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
22,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
156,53
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
156,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
117,38
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
117,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
82,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
82,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT ULYSSE oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.