6 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,84
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
85,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710196
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
98,18
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
98,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03790
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
54,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 19.09
54,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710114
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
22,24
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
22,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723160
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
156,53
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
156,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723161
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
154,19
zł/szt.
Kraków: pon. 22.09
U ciebie: pon. 22.09
154,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT ULYSSE II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.