6 produktów
Wybierz auto
KAM7710196
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
88,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
85,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723161
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
117,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723160
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
152,45
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
152,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03859
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
68,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710114
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FIAT ULYSSE II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.