6 produktów
Wybierz auto
MCA03712
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
73,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
73,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA45031
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
100,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
100,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04217142260001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
27,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
27,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514500700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
25,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180707
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
67,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
67,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174458
Ciężar [kg]: 0.368
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
67,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
67,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD FIESTA IV oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.