7 produktów
Wybierz auto
VEMV25991757
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
197,33
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
197,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03712
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
73,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
73,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03805
Ciężar [kg]: 0.23
Masa [g]: 230
37,56
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514500900
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
84,35
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
84,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514501200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
128,67
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
128,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25991758
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
662,52
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
662,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA46086
70,16
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
70,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD MONDEO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.