7 produktów
Wybierz auto
VEMV25991757
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
199,27
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03712
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
71,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
71,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03805
Ciężar [kg]: 0.23
Masa [g]: 230
36,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25991758
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
656,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
656,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA46086
66,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
66,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514501200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
127,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
127,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514500900
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
83,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
83,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD MONDEO II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.