W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.
4 produkty
Wybierz auto
MCA03712
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
71,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
71,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514500900
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
83,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
83,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305134
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
86,89
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
86,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25990008
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
277,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 25.04
U ciebie: pt. 25.04
277,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.