33 produktów
Wybierz auto
MCA03712
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
72,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
72,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80363
Temperatura otwarcia [°c]: 91
110,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25991772
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
147,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
147,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS61256
Temperatura otwarcia [°c]: 50
42,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
42,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03842
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.505
Rozwiń więcej danych
122,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMFR020
Numer seryjny: Ctm-fr-020
49,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180002
63,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Masa [g]: 394
Rozwiń więcej danych
134,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
92,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180727
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514500300
131,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
131,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03808
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.27
Rozwiń więcej danych
124,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
124,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514500200
71,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
71,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
31,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03713
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
84,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
84,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479304572
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
52,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
60,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT53153
Punkt włączania [°c]: 88
58,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03776
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
111,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
111,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 338
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
105,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD TRANSIT oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.