🔥Zgarnij 7% rabatu na wszystko z kodem: MEZCZYZNA7 🔥
31 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
78,03
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
78,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
133,66
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
133,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.36
Rozwiń więcej danych
90,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
90,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
59,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
59,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Masa [g]: 315
Rozwiń więcej danych
104,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
104,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
122,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
122,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
53,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
53,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
75,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.505
Rozwiń więcej danych
121,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
121,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
144,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
144,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,94
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
67,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Ctm-fr-020
69,04
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Numer seryjny: Ctm-fr-021
49,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
49,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.27
Rozwiń więcej danych
123,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
123,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Masa [g]: 394
Rozwiń więcej danych
132,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
132,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem
69,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
69,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
94,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
94,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
60,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 11.03
60,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,53
zł/szt.
Kraków: śr. 12.03
U ciebie: śr. 12.03
78,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD TRANSIT oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.