7 produktów
Wybierz auto
KAM7710204
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
49,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
49,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Masa [g]: 315
Rozwiń więcej danych
106,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
106,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180706
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem
73,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180727
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMFR020
Numer seryjny: Ctm-fr-020
69,04
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638776
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
98,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
92,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
92,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD TRANSIT VI oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.