Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do FORD TRANSIT VI

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa termostatu TOPRAN 305 134

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

88,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90887

Strona zabudowy: Oś przednia

Masa [g]: 315

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu METALCAUCHO 35136

Temperatura otwarcia [°c]: 88

110,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu MAXGEAR 18-0727

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90637

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

61,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90680

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

93,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu MAXGEAR 18-0706

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem

70,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

70,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710204

Temperatura otwarcia [°c]: 82

Średnica [mm]: 23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90886

Masa [g]: 338

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem

106,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu VEMO V25-99-0008

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,51

zł/szt.

Kraków: pt. 11.07

U ciebie: pt. 11.07

295,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korpus termostatu NTY CTM-FR-020

Numer seryjny: Ctm-fr-020

69,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

70,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

70,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT VI

Obudowa termostatu do samochodu FORD TRANSIT VI

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD TRANSIT VI oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie FORD TRANSIT VI

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.