11 produktów
Wybierz auto
KAM7710204
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
49,21
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
49,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
122,58
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
122,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
59,62
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
59,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
90,68
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
90,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Masa [g]: 315
Rozwiń więcej danych
104,56
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
104,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
75,10
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
75,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180706
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z termostatem
69,58
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
69,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180727
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
94,75
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
94,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMFR020
Numer seryjny: Ctm-fr-020
69,04
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638776
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
96,16
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
96,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305134
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
86,89
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
86,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD TRANSIT VI oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.