7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
7 produktów
Wybierz auto
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
110,95
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
110,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180727
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
95,68
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
95,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305134
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
88,69
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
88,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 338
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
106,72
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
106,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670141
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Masa [g]: 394
Rozwiń więcej danych
133,56
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
133,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638776
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
98,18
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
98,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
70,16
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
70,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD TRANSIT VII oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.