🔥Zgarnij 7% rabatu na wszystko z kodem: MEZCZYZNA7 🔥

close-white-preheader1fcaa42b
close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Obudowy termostatów do JEEP CHEROKEE V

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dzień Mężczyzn

Obudowa termostatu NTY CTM-CH-015

NTYCTMCH015

130,97

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: wt. 11.03

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: wt. 11.03

130,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

69,56

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: pon. 10.03

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: pon. 10.03

69,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do JEEP CHEROKEE V

Obudowa termostatu do samochodu JEEP CHEROKEE V

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie JEEP CHEROKEE V oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie JEEP CHEROKEE V

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.