7 produktów
Wybierz auto
KAM7710167
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
74,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710119
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
40,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710151
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
79,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME017
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
133,95
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710175
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
46,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1256
57,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
57,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710017
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
142,88
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
142,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ CLK W209 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.