17 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 475
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
219,53
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
219,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710023
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
158,11
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
158,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME017
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
133,95
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710119
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
39,37
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
39,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME014
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
211,24
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
211,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710017
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
140,03
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
140,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710175
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
45,88
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
45,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710086
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
38,30
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
38,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710151
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
82,09
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
82,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710167
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
73,36
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
73,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 104 203 0174
35,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 103 203 0774
Wymiar gwintu: M8 x 1
35,33
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30990208
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
522,13
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
522,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMME015
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
169,51
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
169,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710096
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
42,12
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
42,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME027
Numer seryjny: Ctm-me-027
99,94
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710034
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
154,46
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
154,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.