🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do MERCEDES-BENZ KLASA E W210

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

39,17 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
38,30 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,98 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,89 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,92 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,78 zł
31,78 zł

Dostawa na środę, 12 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Obudowa termostatu do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.