5 produktów
Wybierz auto
NTYCTMME015
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
147,73
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME014
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
184,90
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
184,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV30990208
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
550,25
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
550,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710023
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
119,88
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
119,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710034
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
154,20
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
154,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R172 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.