7 produktów
Wybierz auto
JPG6314500400
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
141,68
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
141,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180834
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
52,29
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
52,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638757
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
60,55
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
60,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710027
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
84,68
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
84,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710028
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
85,90
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
85,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL016
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
64,19
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
64,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214500900
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
120,48
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
120,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL ADAM oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.