6 produktów
Wybierz auto
TOP638757
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
61,17
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
61,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 155
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
132,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
132,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL016
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
64,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
64,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710028
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
89,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
89,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180834
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
52,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
52,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710027
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
87,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
87,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL ADAM oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.