Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do OPEL ADAM

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

JP GROUP
KAMOKA
MAXGEAR
NTY
ORIGINAL IMPERIUM
TOPRAN
VEMO
Obudowa termostatu TOPRAN 638 757

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu JP GROUP 6314500400

Temperatura otwarcia [°c]: 103

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem

152,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.12

152,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu JP GROUP 1214500500

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem

81,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 03.12

81,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90847

Masa [g]: 155

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

103,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

103,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu MAXGEAR 18-0834

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710027

Temperatura otwarcia [°c]: 103

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu VEMO V40-99-1106

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,24

zł/szt.

Kraków: śr. 10.12

U ciebie: śr. 10.12

92,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710028

Temperatura otwarcia [°c]: 103

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu NTY CTM-PL-016

Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL ADAM

Obudowa termostatu do samochodu OPEL ADAM

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL ADAM oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie OPEL ADAM

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.