Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do OPEL ASTRA G

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Średnica [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,45

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

31,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.53

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu

222,40

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

222,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,36

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

42,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Średnica [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,57

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

62,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

46,61

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

46,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.77

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu

221,18

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

221,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

45,91

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

45,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Średnica [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,43

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

65,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Materiał: Tworzywo sztuczne

129,70

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

129,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 92

Średnica [mm]: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

30,91

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

30,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Termostat

Ilość otworów: 2

52,95

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

52,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 105

Tryb pracy: Sterowany elektrycznie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,21

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

80,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL ASTRA G

Obudowa termostatu do samochodu OPEL ASTRA G

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL ASTRA G oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie OPEL ASTRA G

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.