8 produktów
Wybierz auto
KAM7710154
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
31,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
45,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710084
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
43,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710122
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
63,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710153
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
63,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
129,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
46,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710013
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
81,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL ZAFIRA A oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.