16 produktów
Wybierz auto
Producenci
KAM7710218
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
74,45
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
74,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
84,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
84,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670105
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.574
Rozwiń więcej danych
102,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
102,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
143,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
143,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116594
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
118,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
118,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
66,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710190
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
65,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
65,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
112,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
112,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114508300
Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
78,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
78,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA58423
Dla numeru oe: 06f121133a
Strona zabudowy: Oś przednia
30,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
30,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710223
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
80,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180477
Ciężar [kg]: 0.578
Punkt włączania [°c]: 80
Rozwiń więcej danych
77,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
77,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114511100
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z pompą wodną
524,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
524,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710202
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Temperatura otwarcia [°c]: 75
Rozwiń więcej danych
29,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
29,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710212
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
93,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
93,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992046
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
148,95
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
148,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW EOS oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.