Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
72,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
72,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
148,93
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
148,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Hmm/joop
Rozwiń więcej danych
194,27
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
194,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
66,65
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
200,00
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
200,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Geiger (gpo)
Rozwiń więcej danych
182,52
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
182,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
96,97
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
96,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
116,94
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
116,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
357,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
357,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 299
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
95,77
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
95,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Temperatura otwarcia [°c]: 75
Rozwiń więcej danych
31,53
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
31,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,74
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
80,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z czujnikiem temperatury
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
103,59
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
103,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
793,10
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
793,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.578
Punkt włączania [°c]: 80
Rozwiń więcej danych
82,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 599
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
122,42
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
122,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW TIGUAN oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.