8 produktów
Wybierz auto
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
90,75
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
90,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 252
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
107,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010229
Strona zabudowy: Blok silnika
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
283,80
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
283,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV15992091
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
403,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
403,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMVW050
63,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
63,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114510900
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym, z termostatem
77,49
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
77,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
76,77
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670129
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
125,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
125,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW TOUAREG oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.