6 produktów
Wybierz auto
VEMV15992091
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
399,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
399,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
79,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
93,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
93,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW050
64,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670129
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
126,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 252
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
110,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW TOUAREG oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.