107 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
89,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
83,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
146,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201239
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
31,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053527
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
138,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do chłodnicy oleju
51,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV388
Ciężar [kg]: 0.24
100,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
63,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
85,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
98,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.356
Rozwiń więcej danych
91,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052722
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
80,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
80,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
76,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
135,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
60,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 282
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
75,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406034
Dla numeru oe: 11531705223
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
103,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
103,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 5 E39 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 5 E39 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.