54 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.51
147,03
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
147,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 950
Ciężar [kg]: 0.427
Rozwiń więcej danych
157,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
157,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 25
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do dodatkowej pompy wodnej
75,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
75,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
18,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
18,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.175
Średnica wewnętrzna [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
124,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
124,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
134,00
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
134,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010401
Materiał: Aluminium
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
174,60
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
174,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421655
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
183,83
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
183,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202674
332,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
332,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 6
Materiał: Tworzywo sztuczne
21,76
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
21,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
92,69
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
92,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
90,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, od strony czołowej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
20,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.346
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
94,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
94,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
100,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
100,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052680
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
148,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
148,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053297
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
134,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
134,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV644
142,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
142,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV626
68,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
68,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 5 F10 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 5 F10 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.