89 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
91,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
92,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
75,41
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
75,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
124,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
13,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
84,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
76,95
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
76,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
100,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052815
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
120,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
100,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 502 000
88,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010442
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju, góra
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
49,37
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
49,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180495
Dla numeru oe: 11537572158
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
28,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM058
50,80
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
50,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053028
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X3 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X3 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.