90 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
99,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
99,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
91,19
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
91,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
76,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
77,70
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
77,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
99,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
99,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
86,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 802 632
123,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
123,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
40,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 121
Rozwiń więcej danych
74,14
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
74,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052815
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
131,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
131,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
31,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
80,50
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
80,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010527
Strona zabudowy: Silnik
127,94
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
127,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
182,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
182,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
72,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
72,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053029
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
92,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM008
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
92,28
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
92,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV741
Ciężar [kg]: 0.22
62,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
62,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502262
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołnierzem
Rozwiń więcej danych
55,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X3 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X3 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.