Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do BMW X3 E83

58 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnienie...
99,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.227, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód układu chłodzącego: o...
88,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Długość [mm]: 121, Ciężar [kg]: 0.113, Materiał: tworzywo sztuczne,...
73,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Strona zabudowy: po stronie silnika
43,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.227, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód układu chłodzącego: o...
93,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
119,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.13, Przewód układu chłodzącego: od silnika do termostatu
82,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.22
73,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 11533400205, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do chłodnic...
73,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 11 53 7 502 000
95,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od króćca przyłączeniowego do zbiornika wyrównawczego
141,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Długość [mm]: 260, Ciężar [kg]: 0.306, Materiał: EPDM (etylen-propyl...
155,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.18
37,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnienie...
88,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10 x 1, Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełn...
12,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MET4010170

METZGER 4010170

Strona zabudowy: Silnik, z lewej, Materiał: tworzywo sztuczne, Dopływ / odpływ: Przewód zasilaj�...
87,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole
149,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
188,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Długość [mm]: 121, Ciężar [kg]: 0.113, Materiał: tworzywo sztuczne,...
77,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

BMW X3 E83 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X3 E83 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach BMW X3 E83

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie BMW X3 E83

Przewód chłodzenia w aucie BMW X3 E83 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.