32 produktów
Wybierz auto
15,04
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
15,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421718
Strona zabudowy: Z lewej u góry
175,93
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
175,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421744
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
151,79
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
151,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201769
Dla numeru oe: 17 12 7 789 600
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do głowicy
49,40
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
49,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 6
Materiał: Tworzywo sztuczne
21,98
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
21,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM059
Dla numeru oe: 17 12 7 805 600
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy spalin do rozdzielacza
51,88
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
51,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
93,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
93,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202391
Dla numeru oe: 11 53 7 800 104
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
141,96
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
141,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
103,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
103,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20100616
Długość [mm]: 152
Szerokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
92,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
92,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
86,92
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
86,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
77,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
77,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV634
66,68
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
66,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053014
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
151,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
151,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV631
50,75
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
50,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202398
Dla numeru oe: 64 21 9 222 751
Ciężar [kg]: 0.15
Rozwiń więcej danych
107,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
107,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202401
Dla numeru oe: 17 12 7 794 156
Ciężar [kg]: 0.49
Rozwiń więcej danych
245,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
245,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
18,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
18,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW X6 E71/E72 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW X6 E71/E72 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.