47 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
92,15
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
92,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
79,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
150,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
150,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
86,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
100,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,07
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
150,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20946488
Długość [mm]: 300
Szerokość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
108,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
108,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420009
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,52
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
54,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 365
Rozwiń więcej danych
59,60
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
59,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM015
Długość [mm]: 192
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
23,44
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
23,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3192220045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
18,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
18,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
101,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
101,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180508
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
43,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
43,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
19,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
19,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201260
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
100,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
100,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 310
Rozwiń więcej danych
117,63
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
117,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 7 502 525
95,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
95,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 E85 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 E85 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.