45 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
89,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
89,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
86,05
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
86,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
146,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
146,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
74,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
74,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
85,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
85,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV388
Ciężar [kg]: 0.24
100,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
100,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
96,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
96,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
144,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213192220030
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
46,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
46,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180762
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
75,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
75,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
37,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
37,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 365
Rozwiń więcej danych
59,60
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
59,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV253
Ciężar [kg]: 0.14
68,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
68,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM085
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
48,15
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
48,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
99,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
99,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028020
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
50,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
50,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502553
Materiał: Tworzywo sztuczne, poliamid 6.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
78,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
78,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180508
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
43,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
43,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
23,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
23,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 E85 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 E85 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.