49 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
90,33
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
90,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502470
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
79,87
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
79,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.228
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), poliamid
Rozwiń więcej danych
148,10
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
148,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
76,88
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
76,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
90,84
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
90,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV377
Ciężar [kg]: 0.24
86,16
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
86,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV388
Ciężar [kg]: 0.24
101,84
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
101,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042220946998
Ciężar [kg]: 0.227
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
99,13
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
99,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,88
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
31,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.132
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
40,11
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
40,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
154,91
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
154,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213192220030
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
46,98
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
46,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420011
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju
61,14
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
61,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3192220045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
18,39
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
18,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM015
Długość [mm]: 192
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
23,67
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
23,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
23,41
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
23,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV253
Ciężar [kg]: 0.14
72,89
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
72,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Zdjęcie producenta: 1
19,46
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
19,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
13,12
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
13,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,14
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
61,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW Z4 E85 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW Z4 E85 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.