5 produktów
Wybierz auto
GAT054704
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
88,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
88,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054810
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
67,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
71,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421737
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opaski zaciskowej
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
97,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
97,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 AIRCROSS ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 AIRCROSS to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.