78 produktów
Wybierz auto
GAT052762
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
161,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.39
86,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
79,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.82
Rozwiń więcej danych
193,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
107,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
107,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400173
Dla numeru oe: 1343kt
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
39,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80271
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 2
48,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
165,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
46,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
39,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
240,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 790
164,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
53,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421662
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
97,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
97,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
68,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.