44 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
22,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.86
Rozwiń więcej danych
148,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
117,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
159,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
26,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV784
98,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
91,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
133,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
133,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
18,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
85,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
85,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
110,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
110,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
171,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420722
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
155,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
155,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
15,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 790
161,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 406
165,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 277
36,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 480
68,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Masa [g]: 397
Rozwiń więcej danych
115,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C5 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C5 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.