27 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
9,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
60,10
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
60,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
76,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
68,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
68,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
541,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
541,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.27
33,20
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
33,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,15
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
54,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
48,74
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
48,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,03
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
37,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
117,67
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
50,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
50,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Sekcja: Częsć dolna
39,76
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
39,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 135251
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
63,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
63,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1343lp
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
54,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
54,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,89
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
40,05
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
40,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1343lj
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
53,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
53,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
236,22
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
236,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
51,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
51,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
88,42
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
88,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN DS4 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN DS4 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.