163 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
94,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
94,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
94,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
94,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
11,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
11,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
61,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61963
49,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
49,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.66
Masa [g]: 660
81,00
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
81,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010237
Materiał: Metal
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
232,45
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
232,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61375
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
24,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
24,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61367
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
22,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
22,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61961
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
71,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
71,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61440
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
60,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
60,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400239
Dla numeru oe: 1307yk
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
25,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
25,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT53152
25,12
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
25,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61592
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
31,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
31,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 520
Rozwiń więcej danych
62,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Grubość [mm]: 1
Rozwiń więcej danych
44,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
44,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61366
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
31,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
31,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61391
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
23,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6608
Dla numeru oe: 1308109080
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
36,18
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
36,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
15,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT DUCATO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT DUCATO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.