77 produktów
Wybierz auto
04703400047
Dla numeru oe: 1317h4
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
25,31
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
25,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 106
22,58
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
22,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61656
18,12
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
18,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 150
40,04
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
40,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 403
45,36
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
45,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400087
Dla numeru oe: 1351jk
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
29,97
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
29,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61367
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
22,45
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
22,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61391
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
23,15
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
23,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61366
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
31,36
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
31,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61594
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,01
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
17,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420242
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
57,21
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
57,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do chłodnicy oleju
18,07
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
18,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot, wlot
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
57,39
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
57,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.59
Masa [g]: 590
64,79
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
64,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 200
Rozwiń więcej danych
32,47
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
32,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 431
52,52
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
52,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 477
44,77
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
44,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
32,47
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
32,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 116
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
22,40
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
22,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPFT013
45,85
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT DUCATO II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT DUCATO II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.