6 produktów
Wybierz auto
04703400119
Dla numeru oe: 1351rf
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
214,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
214,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400258
Dla numeru oe: 132334
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
32,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
Liczba otworów do mocowania: 5
15,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV873
18,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052685
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
115,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
76,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT ULYSSE II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT ULYSSE II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.