31 produktów
Wybierz auto
MET2421006
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
50,60
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
50,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421131
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
61,50
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421570
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
60,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
60,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421728
Strona zabudowy: Góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
63,74
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
63,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 6 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
33,87
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
33,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
73,54
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
73,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.315
53,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
53,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
83,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA94344
189,48
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
189,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420072
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
51,77
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 43
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
42,39
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
42,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61974
39,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
39,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPFR013
Długość [mm]: 540
Numer seryjny: Cpp-fr-013
36,59
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,54
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
38,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
45,91
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
45,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406390
Dla numeru oe: 1685830
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
145,58
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
145,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
152,22
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
22,70
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
22,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
49,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.298
Rozwiń więcej danych
52,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
52,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FORD B-MAX ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FORD B-MAX to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.